مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به استرالیا ، اقامت

معرفی وبلاگ

این وبلاگ در زمینه مهاجرت به کانادا و مهاجرت به استرالیا و اقامت فعالیت می کند و دارای به روز ترین مقالت مهاجرتی میباشد.

کشور چین دارای هتل های متنوع و با کیفیت است که در ادامه به معرفی چند هتل در کشور چین می پردازیم:

قبل از سفر به چین باید با در مورد تور های آن اطلاع داشت بیشترین استقبال مردم و توریست ها از تور ارزان چین و تور چین و تور لحظه اخری می باشد.

هتل چاینا کلوب

این هتل منحصربه فرد واقع در منطقه سنتی هوتونگ، یکی از بهترین هتل های چین، یک انتخاب ایده آل برای کسانی ست که پول برایشان اهمیتی ندارد و ترجیح می دهند چند روزی را در ناز و نعمت باشند. این هتل ۵ حیاط با ۱۴ اتاق دارد. اتاق ها بزرگ هستند و مبل راحتی و تخت سلطنتی در آن وجود دارد. حمام هم با طراحی سنتی چینی آراسته شده است.

هتل سنت رجیس پکن

هتل سنت رجیس یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره چین واقع در شرق خیابان شانگان، تنها ۲۰ دقیقه تا شهر ممنوعه و میدان تیان آن من فاصله دارد. ایستگاه مترو هم در چند قدمی هتل قرار دارد. سنت رجیس یکی از مدرن ترین هتل های پکن با اتاق های بزرگ و سرویس دهی عالی می باشد.. کارکنان مهربان هستند و رستوران های زیادی در هتل وجود دارد که بهترین غذا را با قیمت ارزان ارائه می کنند.

کیفیت هتل فیرمونت پکن خیلی بالا و امکانات فوق العاده ای دارد به همین دلیل تور ارزان چین بیشترین استقبال  را دارد.

این هتل در مرکز شهر تنها ۳ دقیقه تا ایستگاه مترو فاصله دارد. این یکی از ویژگی های فوق العاده مثبت می باشد زیرا که رقت و آمد به اطراف شهر و جاذبه های گردشگری پکن را آسان می سازد. بازار ابریشم ۱۰ دقیقه تا هتل فاصله دارد و بهترین موقعیت برای خرید است.

هتل گرند هایت پکن

هتل گرند هایت با موقعیت فوق العاده تنها ۱۰ دقیقه تا میدان تیان آن من و شهر ممنوعه فاصله دارد. هتل زیبا و باشکوه هایت چسبیده به بازار اورینتال پلازا دز خیابان شانگان و وانفوجینگ قرار دارد. خدمه هتل رفتار صمیمانه ای دارند و استخر شنا، سالن بدنسازی، و آبگرم از امکانات ویژه هتل می باشند. استخر بزرگ هتل با ۵۵ متر عمق در جنگلی استوایی قرار دارد و مراکز تفریحی و سرگرمی برای کودکان در نظر گرفته شده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۷
mento mento

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی