مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به استرالیا ، اقامت

معرفی وبلاگ

این وبلاگ در زمینه مهاجرت به کانادا و مهاجرت به استرالیا و اقامت فعالیت می کند و دارای به روز ترین مقالت مهاجرتی میباشد.

تور ارزان دبی ,تور دبی لحظه آخری, امارات , ابوظبی

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۲۴ ب.ظ

شاید اگر دبی را با کشور های هم جوار و کشور هایی که به آن نزدیک اند از لحاظ تاریخ و قدمت مقایسه کنید از آن ها خیلی جوان تر باشد چرا دبی ,دبی شد چرا اینقدر پیش رفت . تور ارزان دبی را با ما تجربه کنید.

اگر برای اقامت در دبی به دنبال هتلی با امکانات مناسب هستید هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی ( Hotel Dubai Golden Score ) با ۱۵۵ اتاق مجهز و راحت یکی از گزینه های انتخابی شماست  تور ارزان دبی را با ما تجربه کنید. و این هتل آپارتمان از بهترین هتل آپارتمان های دبی می باشد. کارکنان پذیرش هتل ، بطور شبانه روزی پاسخگوی مسافرین می باشند .

اتاق های هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی تمیز و راحت بوده و دارای سیستم تهویه مطبوع و سایر امکانات رفاهی می باشند . با اقامت در هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی از شنا در استخر روباز هتل لذت ببرید و یا در سونا به استراحت بپردازید . علاقه مندان به ورزش می توانند در مرکز بدنسازی مجهز هتل اوقات خود را با فعالیت های ورزشی بگذرانند .

هتل با داشتن فروشگاه های متعدد سوغات و هدایا به خود می بالد و یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.

به درخواست میهمانان خدمات اتومبیل کرایه نیز در هتل تدارک دیده شده و در صورت درخواست مسافرین، حمل و نقل فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت .

همچنین قبل از بازدید از اماکن گردشگری و مراکز خرید دبی می توانید از خدمات تورهای هتل برنامه گردش خود را دریافت کنید .

هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی

از دیگر خدمات و امکانات هتل آپارتمان گلدن اسکور دبی می توان به خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، نقل و انتقال فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، کرایه ماشین ، خدمات تورها ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، فروشگاه در هتل و تهویه اشاره کرد .
       

هتل المحا دبی

هتل المحا در شهر دبی و در دل کویر قرار گرفته است و کویر دوستان را از سراسر دنیا  برای دیدن تپه های شنی وطبیعت بکر کویر و شب های پرستاره آن به سمت خود فرا می خواند.آرامش بی نظیر سکوت کویر را می توانید در هتلی که به شکل کاروانسرا ودر میان تپه های تلماسه ای و شنی ساخته شده است تجربه کنید.

از پنجره های این هتل شما می توانید گله بزهای وحشی را که در آن اطراف به چرا مشغولند تماشا کنید. درختان نخل موجود در محوطه نیز شکوه و جلوه خاصی در کنار طبیعت کویری منطقه به وجود آورده است.

 

این هتل مشتمل بر ۳۷ سوئیت است که هر سویئت از نظر اسباب و لوازم موجود در آن ها و دکوراسیون داخل اتاق ها و نوع مبلمان با دیگری تفاوت دارد. بنابراین هرکس می تواند طبق سلیقه خود سوئیت مورد نظرش را انتخاب نماید.

هر سوئیت وسعتی در حدود ۷۵ متر مربع دارد و یکی از امکانات ویژه این سوئیت ها وجود استخر در آن هاست که با وسعتی در حدود ۲۰ متر مربع و با دمای قابل تنظیم  بیشتر مناسب شنا برای بچه ها است.

هتل المحا دبی

اما بزرگترها هم نگران نباشند چون یک استخر عمومی در هتل وجود دارد که می توانند با خنکای آب آنجا گرمای ناشی از کویر را از تن خود خارج کنند. در تمام اتاق ها امکانات خاصی مانند مبلمان، تخت خواب و تلویزیون و رادیو و… وجود دارد اگر هم مایل به استفاده از اینترنت هستید در تمام مدت ۲۴ ساعت اینترنت پرسرعت هتل در اختیار شماست.

هتل المحا دبی

قیمت و کیفیت مناسب غذاها و امکان استفاده از رستوران هتل در هر ساعت شبانه روز و امکان سرو غذا در اتاق ها  خاص هتل المحا است.

برای کسانی که تمایل دارند با دست خود شن های کویر را لمس کنند و به کویر گردی بپردازند شتر های کرایه ای وجود دارد که می توانند با خاطره شتر سواری لحظات این سفر را در ذهن خود جاودانه کنند. علاوه بر آن می توانید با ماشین هم خاطره دیگری از سواری در صحرا راتجربه کنید.

هتل المحا دبی

سالن های ورزشی و بدن سازی و محوطه تیر اندازی موجود در هتل ویژه تمام مهمانان ورزش دوست آماده ارائه خدمات به گردشگران است.

هتل المحا دبی

اگر قصد رفتن به شهر دبی را دارید نیازی به کرایه اتومبیل نیست با سرویس های رفت و برگشتی که هتل المحا در اختیار شما قرار می دهد می توانید به راحتی به شهر بروید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۱
mento mento

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی