مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به استرالیا ، اقامت

معرفی وبلاگ

این وبلاگ در زمینه مهاجرت به کانادا و مهاجرت به استرالیا و اقامت فعالیت می کند و دارای به روز ترین مقالت مهاجرتی میباشد.

فرهنگ مردم تایلند؟ مردم تایلند چه رسم و روسمی برای ازدواج دارند؟ کشورهای همسایه تایلند را می شناسید؟دانشگاه های معتبر تایلند چندمورد اند؟ کدام دانشگاه بهتر است؟ قوانین رانندگی در تایلند چگونه است؟

فرهنگ مردم تایلند آمیزه‌ای از فرهنگ کشورهای هند، چین، کامبوج و دیگر کشورها آسیای جنوب‌شرقی است. همانند بسیاری از کشورهای آسیایی، احترام گذاشتن به اجداد و نیاکان، یک بخش اصلی و ضروری از تمرین‌های روحانی مردم تایلند می باشد. تایلندی‌ها بسیار مهمان‌نواز و بخشنده، نرم‌خو و صلح‌جو هستند و سلسله مراتب اجتماعی برای آن‌ها بسیار مهم است.
بزرگ‌ترها نقش مهمی در تصمیم‌ گیری‌ها و مراسم خانوادگی دارند. حریم‌های خانوادگی، روابط افراد و آزادای‌های جنسی در تایلند و برخی دیگر از کشورهای منطقه، به خصوص در شهرهای تایلند، با تعالیم اسلام و سنت‌های ایران، بسیار متفاوت است.

سبک احوال‌پرسی سنتی تایلندی‌ها، وای نام دارد و معمولاً به این ترتیب است که ابتدا فرد کوچک‌تر دست می‌دهد؛ نوک انگشتان را روی سر می‌گذارد و خم می‌شود تا صورتش با دست‌هایش مماس شود.
بعد خطاب به خانم‌ها عبارت ((ساوات- دی کا)) و خطاب به آقایان، عبارت ((ساوات- دی کراپ)) به معنای سلام را ادا می‌کند؛ سپس بزرگ‌ترها به همین شیوه پاسخ آن‌ها را می‌دهند. بچه‌ها نیز هنگام رفتن به مدرسه و بازگشت به منزل، به همین شیوه به والدین خود ادای احترام می‌کنند. به طور کلی، این نوع احوال‌پرسی، نشانه احترام و تکریم فرد به دیگران است.
تور ارزان تایلند بهتر است یا تور تایلند؟؟؟
ر تایلند، کامل شدن تحصیلات شخص برای ازدواج، امری ضروری است و اگر فرد، پس از اتمام تحصیلاتش تمایل به ازدواج با فردی داشت، ابتدا باید با خانواده نامزد خود آشنا شود و سپس از خانواده خود بخواهد که خواستگاری او بروند. اگر هر دو خانواده موافقت کنند، ازدواج انجام می‌شود. داماد مبلغی را به عنوان پاداش بزرگ کردن عروس (شیربها) به پدر و مادر او می‌پردازد. صورتی، رنگ سنتی لباس عروس است و داماد نیز کت و شلوار سبک اروپایی یا یک ژاکت یقه پهن با شلوار می‌پوشد. زوج‌های جوان در مناطق روستایی، غالباً با خانواده داماد زندگی می‌کنند و ممکن است چند نسل در یک خانه زندگی کنند. در این خانه‌ها معمولاً بزرگ‌ترین مرد، رییس خانواده است و اعضای خانواده باید در برابر بزرگ‌ترها مطیع باشند. خانواده‌ها معمولاً دو یا سه فرزند دارند و همه افراد خانواده در یک مزرعه کار می‌کنند. کوچک‌ترین دختر خانواده، خانه والدین را به ارث می‌برد و در عوض، او و همسرش باید از پدر و مادرشان در دوران پیری نگهداری کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی