مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به استرالیا ، اقامت

معرفی وبلاگ

این وبلاگ در زمینه مهاجرت به کانادا و مهاجرت به استرالیا و اقامت فعالیت می کند و دارای به روز ترین مقالت مهاجرتی میباشد.

تور ارزان هند ,تور هند لحظه آخری, دهلی , بمبئی

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۲۳ ب.ظ

مردم سرزمین هند بخاطر این که کشورشان وسعت و پهنای زیادی دارد وکشور نسبتا بزرگی است آب و هوا های مختلفی را تجربه می کنند تور ارزان هند را با ماتجربه کنید.

هند به علت وسعت زیادش در بردارنده چندین نوع آب و هواست که در هر منطقه متغیر است. تور ارزان هند را با ماتجربه کنید.جالب اینجاست که در هندوستان یک سال شش فصل است: بهار، تابستان، فصل بارندگی، نیمه ابتدایی پاییز، نیمه انتهایی پاییز و زمستان اما به طور کلی می توان به سه فصل کلی تقسیم کرد: تابستان، زمستان و موسم بارندگی.

با وجود اینکه در طی زمستان کاملا سرد است، هنوز هم ماه‌های نوامبر تا مارس با روزهای گرم که سردی شب‌ها را مقداری جبران می کند، بهترین زمان برای سفر به این شهر به شمار می‌روند. از ماه‌ آوریل تا ژوئن درجه حرارت هوا به صورت موشک وار بالا می رود و گاهی می تواند غیر قابل تحمل شود. و این شرایط زمانی بدتر می‌شود که بدانید تهویه هوا در خارج از هتل‌ها و رستوران‌های توریستی کاملا کمیاب است. در شروع ماه جولای فصل گردباد و بارش مکرر باران‌های سنگین آغاز می‌شود که لذت بردن از سرگرمی‌های این شهر را تحت شعاع قرار می دهد. همچنین می توانند باعث جریان سیل و مختل کردن زندگی در این شهر بشوند. بنابراین، این موقع از سال زمان مناسبی برای سفر نیست.

هند
ساعات اداری :

بانک ها در هند و در طول هفته از 10 صبح الی 2 بعد از ظهر و شنبه ها تا ظهر باز هستند ولی در شهرهای بزرگتر از 9:30 تا 5  و شنبه ها تا 2. بیشتر موزه ها روز دوشنبه تعطیلند، تاج محل و دیگر بناهای اسلامی در روز جمعه. همچنین بیشتر خرده فروشها و مغازه های کوچک یکشنبه ها تعطیل اند.

هند
بهترین زمان برای رزرو هتل :

هتل‌ها در دهلی دو فصل عمده دارند. فصل‌های پرگردشگر یا به اصطلاح High-Season  عموما از اکتبر تا مارس و فصل های کم گردشگر یا به اصطلاح off-season از ماه‌های آوریل تا سپتامبر به طول می انجامند. در اغلب هتل‌ها و هاستل‌های ارزان این شهر، قیمت ها در سراسر طول سال تغیر چندانی ندارند. اما در هتل‌های رنج متوسط و بالاتر اگر در طول فصول کم گردشگر سفری به دهلی داشته باشید می توانید با قیمت های کمتری اتاق رزرو کنید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۱
mento mento

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی