مهاجرت به کانادا ، مهاجرت به استرالیا ، اقامت

معرفی وبلاگ

این وبلاگ در زمینه مهاجرت به کانادا و مهاجرت به استرالیا و اقامت فعالیت می کند و دارای به روز ترین مقالت مهاجرتی میباشد.

اخذ اقامت اروپا از راه ثبت شرکت در اسلواکی

دوشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ق.ظ

عنوان : گرفتن مهاجرت اروپا از راه ثبت شرکت در اسلواکی

جمهوری اسلواکی کشوری در اروپای مرکزی است که تا دهه 90 در کنار کشور چک، کشور چکسلواکی را تشکیل می‌داد.

اسلواکی با جمهوری چک، اوکراین، لهستان، مجارستان و اتریش همسایه است.اسلواکی سرزمینی نیمه کوهستانی است. کوه‌های آن در شرق و شمال و قسمتی از غرب کشور واقع شده‌اند. آب و هوای آن معتدل و مرطوب است.

ثبت شرکت

کسانی که مایلند که از طریق ثبت شرکت یا سرمایه گذاری یا خرید ملک اقامت دائم اروپا را دریافت کنند می توانند با ثبت شرکت در اسلواکی این مهم را بدست آورند و حتی این امکان برایشان وجود دارد که در آنجا خانه خریداری کرده در آنجا اقامت داشته باشند.

با ثبت شرکت در اسلواکی امکان کار ، سرمایه گذاری و تحصیل در کل اروپا برای این افراد بوجود می آید و این افراد بعد از پنج سال اقامت موقت و پرداخت مالیات این اقامت موقت را به اقامت دائم تبدیل کنند.

امروزه اروپا اقتصاد موفق جهان به شمار می رود و این موفقیت باعث جذب سرمایه گذارانی از همه جای جهان مخصوصا آسیای مرکزی و امریکا به سمت اروپا شده است و موفقیت های به دست آمده در شرکت های خارجی که در اروپا شروع به فعالیت نموده اند گواه این مطلب می باشد. شما نیز می توانید بخشی از این موفقیت باشید. کلیه اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی با ثبت شرکت در یک کشور اروپایی علاوه بر آغاز و گسترش فعالیت های تجاری و افتتاح حساب بانکی قادر به اخذ اقامت کشور مورد نظر برای خود و خانواده خود خواهند بود. ثبت شرکت و راه اندازی و فعال نمودن آن درهرکشوری گامی مطمئن و استوار برای گرفتن اقامت درآن کشور خواهد شد.

 

خرید ملک

خرید ملک در اروپا به این معنا است که شما ۱۰۰ % از حقوق قانونی مالکیت آن برخوردار هستید، مالکیت آن قطعی است و نیازی به داشتن شریک بومی ندارید. مراحل خرید ملک در اروپا توسط خارجی ها در مقایسه با بسیاری از کشورهای دیگر بسیار آسان می باشد. املاک و مستغلات در اروپا، مانند هرجای دیگر دنیا، با قیمتهای مختلفی از چند هزار یورو تا چند میلیون یورو عرضه می شوند. برای ملکهای بیشتر از ۱۰۰,۰۰۰ (صد هزار) یورو نیز می توان تسهیلات با نرخ سود بسیار پایین دریافت نمود.

فرایند ثبت شرکت در اسلواکی به این صورت میباشد که افرادی که میخواهند اقامت کل اروپا را از این طریق اخذ کنند باید در ابتدای امر یک سفر توریستی به اروپا داشته و در آنجا شرکتشان را از طریق وکلایی که در این کشور ها هستند به ثبت برسانند و پس از آن کارهای قانونی این اقدام که در اداره پلیس و همچنین سفارت وجود دارد را انجام داده و به کشور خود بازگردند، پس از این اقدام آنها میتوانند از طریق ویزای سرمایه گذاری برای این کشور اقدام بکنند و اقامت یک ساله این کشور را بگیرند که در طول این مدت باید شرکتشان به صورت فعال کار کرده و مالیات پرداخت میکنند وهر ساله این اقامت موقت خود را تا 5 سال تمدید نمایند. بعد از پنج سال این اقامت به اقامت دائم تبدیل می شود.

در ضمن نکته قابل توجهی که وجود دارد این است که افرادی که در کشور اسلواکی شرکت ثبت میکنند میتوانند در کشورهای دیگر اروپایی تحصیل و زندگی کنند. عزیزان به محض دریافت کارت اقامت اسلواکی، می توانند از مزایای شهروندان اروپایی همچون استفاده از بیمه، افتتاح حساب در بانک های معتبر بین المللی، خرید ملک و وام بانکی، تسهیلات دانشگاهی و خدمات درمانی بهره مند شوند و در تمامی 28 کشور اتحادیه اروپا رفت و آمد نمایند. همچنین درخواست دریافت ویزا برای کشورهای امریکا ، کانادا ، استرالیا و انگلیس برای دارندگان اقامت اروپا به راحتی انجام می شود.

گرفتن اقامت دائم کشور اسلواکی پس از گذراندن پنج سال از دریافت اقامت در این کشور امکان پذیر بوده و پس از آن می توان با طی مراحل قانونی پاسپورت اسلواکی را دریافت کرد.

برای ثبت شرکت شما به یک سری مدارک نیاز دارید نظیر:

1-     مدارک هویتی

2-     نامه عدم سو پیشینه

3-     مدارک مالی مورد نیاز که باید پرینت حساب بانکی باشد این حساب در ایران و حساب خود شخص میباشد.

4-     مدارک هویتی همراهان

5-     مدارک مربوط به آزمایشات پزشکی که این آزمایشات در کشور اسلواکی انجام میشود. که شامل آزمایش خون و ادرار و اسکن سینه میباشد. در کشور اسلواکی میزان مالیات بسیار کم می باشد.